Podpora predaja v mieste vzniku dopytu za účelom zvýšenia predaja
Vytvorenie hlavného motívu pre produkt Saforelle. Pre klienta sme navrhli elegantný motív ktorý evokoval jemnosť a ženskosť. Bola realizovaná marketingová komunikácia s prepojením na virálny marketing, podporená samplingom vzoriek produktu, POS materiálmi a printovými médiami.
Muzika do pubov Zariadenie umožňuje prehrávať hudbu podľa želania zákazníkov, pričom repertoár si určuje majiteľ prevádzky. Vďaka playlistu už nemusí byť v pube chvíľa bez hudby a obsluhovať sa dá i z telefónu klienta webovým rozhraním, alebo priamo aplikáciou. Dizajn aplikácie Pre klienta sme navrhli ergonomický dizajn aplikácie. Množstvo možností prihlásenia sa používateľa v tom…
Raz ukázať je viac ako tisíckrát povedať Táto veta presne vystihuje dôležitý argument, pre čo sa v Rockwoole rozhodli vlastnosti minerálnej vlny ukazovať záujemcom a nie iba rozdávať letáčiky. V hliníkovom kufríku sme dokázali upratať množstvo testov dokazujúcich kľúčové výhody ich produktu. Minerálna vlna je nehorľavá: Plynovým horákom nahrievaná minerálny vlna vôbec na plameň…
Roadshow Gillette so skúšaním produktu Pre klienta sme skonštruovali tri skladacie stánky inštalované v nákupných centrách v Poľsku, Maďarsku aj Česku. Ľahká ale pevná duralová kostra sa dala jednoducho zložiť do prepravných rámov. Celá nosná kostra bola upevnená vo zvýšenej podlahe s hliníkovým „diamantovým“ plechom pre industriálny look a pre riziko pošmyknutia. Bohato brandované steny stánku zo zvinovateľného skladného…
Hlavný vizuál Cieľom klienta bolo pripraviť vizuál pre kampaň podpory predaja i PR komunikáciu. Myslím, že vysvetľovať prvoplánový a účinný vizuál nebude treba. Kampaň v predajniach aj na verejnosti Pre účely celej kampane boli pripravené štandardné materiály ako je inzercia, podklady pre PR články v médiách i podklady pre elektronickú formu prezentácie napríklad na sociálnych…
Klient chce byť videný a viditeľný Pre podlinkovú agentúru Sales House sme navrhli tradičné/netradičné promo miesto na prezentáciu Heinekenu priamo na predajnom mieste v obchodnom priestore. Zvolili sme tradičný sériovo vyrábaný promo stolík, ktorý sme však doplnili o podsvietenie. Klient potreboval zvýrazniť svoju značku a pridať jej punc výnimočnosti. Nezávislý na elektrickej sieti Agentúre nebolo umožnené…
Pútavá prezentácia Realizovali sme výrobu aj návrhy výzdoby výkladov predajní adidas, podporu predaja priamo na predajni. Celá kampaň bola podriadená headlinerovi kampane – Rytmusovi, ktorý ľudí už z výkladu vítal. Celá výzdoba bola poskladaná z predmetov súvisiacich s muzikou. Vo výklade viseli platne, reprobedne z kartónovej lepenky slúžili ako podstavce na vystavenie tovaru. Výklad bol doplnený…
Realizovali sme kampaň climacool v zmluvných predajniach adidas na celom slovensku. Technická vychytávka Všetky predajne mali upravený výklad podľa našich inštrukcií, špecialita kampane ale bol ventilátorový demonštračný prístroj. Klient obutý v teniske climacool mohol vyskúšať ako z boxu prúdiaci vzduch prechádza špeciálnou tkaninou a chladí mu nohy. Časový spínač ventilátory automaticky vzpínal, nakoľko bolo dôležité aby nerušil…