Návrh a realizácia grafického dizajnu
Vytvorenie hlavného motívu pre produkt Saforelle. Pre klienta sme navrhli elegantný motív ktorý evokoval jemnosť a ženskosť. Bola realizovaná marketingová komunikácia s prepojením na virálny marketing, podporená samplingom vzoriek produktu, POS materiálmi a printovými médiami.
Vytvorenie loga. Klient narástol a potreboval pripraviť identitu, ktorá by mu umožnila komunikáciu s väčšími zákazníkmi. Navrhli sme mu logo, ľahko zapamätateľný dizajn nosičov a prezentáciu spoločnosti, ktorá pomáha otvárať dvere zadávateľov stavieb. Názorné a účelná prezentácia spoločnosti. Spoločnosť sa zaoberá komplexným riešením elektroinštalácií veľkých stavieb. Jej tímy najazdia za zákazkami tisíce kilometrov na mnohých automobiloch…
Muzika do pubov Zariadenie umožňuje prehrávať hudbu podľa želania zákazníkov, pričom repertoár si určuje majiteľ prevádzky. Vďaka playlistu už nemusí byť v pube chvíľa bez hudby a obsluhovať sa dá i z telefónu klienta webovým rozhraním, alebo priamo aplikáciou. Dizajn aplikácie Pre klienta sme navrhli ergonomický dizajn aplikácie. Množstvo možností prihlásenia sa používateľa v tom…
Originálne pozvánky Návrh a výroba originálnych pozvánok na prezentačnú konferenciu spoločnosti Faurécia. Zadanie bolo vytvoriť netradičnú pozvánku pre významné osobnosti v oblasti automobilového priemyslu a pritiahnuť ich na kľúčovú prezentáciu. Pozvánky boli vyrobené z tenkého nerezového plechu z vyrezaným moderným motívom. Pozvánky zaujali veľkú časť oslovených.
Equistyle corporate identity Pre klienta sme pracujeme už niekoľko rokov. Dolaďovali sme logo spoločnosti, ktoré malo jednoznačne vyjadrovať predmet činnosti a očakávania klientov. Jednoznačnosť sa následne nesie cez všetky nosiče vizitky, etikety, e-shop, dopravné prostriedky, reklamné bannery inzerciu a billboardy. Pedantný prístup robí spoločnosť lídrom v tejto oblasti produktov v regióne.
Hlavný vizuál Cieľom klienta bolo pripraviť vizuál pre kampaň podpory predaja i PR komunikáciu. Myslím, že vysvetľovať prvoplánový a účinný vizuál nebude treba. Kampaň v predajniach aj na verejnosti Pre účely celej kampane boli pripravené štandardné materiály ako je inzercia, podklady pre PR články v médiách i podklady pre elektronickú formu prezentácie napríklad na sociálnych…
Definícia firemnej identity Klient v prvom rade potreboval vytvorenie webovej stránky. No ukázalo sa, že v stave v akom majú firemnú identitu sa iba zamotáme. Preto sme museli ako prvý krok zadefinovať vizuálnu komunikáciu v manuáli. V tomto procese sme redizajnovali aj logo hotela, presne zadefinovali farebnosť i podobu firemných tlačovín. Až potom sme sa…
Vytvorenie loga. Klient potreboval pripraviť modernú identitu s trendovým symbolom / ikonou navádzajúcim k predmetu služby firmy a produktu. Logo bolo nutné navrhovať so zreteľom na jeho zapamätateľnosť, moderný dizajn i typografiu. Navyše sme od začiatku uvažovali i nad reálnymi potrebami pri konkrétnom technickom prevedení na dopredu určené aplikácie. Názorné vysvetlenie služby. Bolo kľúčové jasne…